Förstoppning?

Ush.. Jag vet inte vad som händer med mig! Var tvungen att sjukanmäla mig idag eftersom jag mådde så sjukt dåligt när jag vaknade! Har inte bajsat sen jag vet inte när och igår kändes det som att det skulle brista! Så jag försökte gå på toa när jag kom hem ifrån momma igår med då var det heelt stopp! + idag.. I can't do it.. why? Skulle inte förvåna mig om man har fått i sig den där jävla bakterien/parasiten som härjar i Östersunds vatten! Tydligen så ska det vara någon form av läcka ifrån nå avlopp?! ÄCKLIGT! Så alla i Östersund måste nu koka sitt vatten innan dom kan dricka det! haha.. nasty. Och det värsta är att jag tror att älskling har lyckats att få i sig det för han springer på toa stup i kvarten och sitter sedan där i en halvtimme!

Hm.................................................
Något possetivt med det här är att jag snart kommer att få min iphone4! =D kulkul! Haha lång historia kort men mamma köpte sin för hon ville kunna spela farmville (besatt iknow) på den men sen när hon fick hem den så upptäckte vi att det inte går att installera flash! Eller ja, om man jailbrakar den men det kostar ju typ 200 kr? Så då kom vi överens om att jag ska skaffa ett teliaabonomang, hon ska köpa en android/smartphone som jag ska betala så får jag hennes iphone! =D HAPPYY!

Så jag leker med den varje dag och jag blir bara kärare och kärare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0