DVFJGKLJFLÖ,KSÄ

Allting känns just nu så jävla meningslöst och skitdåligt!!
Jag känner mig så jävla fetvalk äcklig och ful! Jag går runt med mitt fula krulliga hår och opropotioneliga kropp och gör i storsätt ingenting!! Sen en annan sak så börjar jag bli fökyld vilket också känns sådär jävligt skithärligt! NOT
Jag som lovade mig själv att jag skulle ut och springa ikväll men NÄÄ! Jävla knullskitt!
SEN SÅ BLIR JAG BARA ALLMÄNT ÄCKLAD AV ALLA JÄVLA FULA MÄNNISKOR DET FINNS

Och blogga what's the point? Man skriver bara en massa meningslöst skit ihopp om att någon stackars 12åring utan liv ska se upp till en och sprida det vidare via lunarstorm?! Och det gör ALLA patetiska B bloggare!

Seriöst? Vem vill höra : Hej idag har jag varigt med melissa och vi har fikat, sen shoppade vi *tihi* busigt JAHA OCH? känner jag melissa?! öh nä?! what's the point lixom?!

Snacka om att jag hatar att vara arg!! Vad fan ska jag göra?! Jag har 700000 miljooooner saker som ska vara klart innan V.47 vilket jag inte kommer orka!! Sen så kommer det här jävla knullprojektarbetet gå åt helvete med!

BÖGLIV

(vist är det kul att läsa när väl folk vågar visa lite seriöst irritation i sina små underbara rosabubbelbloggar? Det får en lixom att känna "Gud vad bra jag har det")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0