Back to the old rutines..

Wihow jag har äntligen ett liv igen!
Ni förstår, medans min klass har haft våran praktik nu i 6 veckor så har dom på skolan installerat ett nytt nätverk. Vilket i sin tur betyder att vi måste formatera om våra datorer, få windows 7, annars fungerar det inte för oss.. lol. Så idag har man inte haft något internet på heeela dagen.. haha pore me..
Menmen, nu är man tillbaka till sina dagliga rutiner igen:

Åka tåg 06:08 till skolan (MÖRKT)
Åka hem 16:42 (MÖRKT)
Jobba 18:00-20:15 (MÖRKT)
Träna (ny) 20:15 - 21:00 (MÖRKT)


Så vad kan vi dra för någon rolig slutsatts av detta?
jo, mitt liv är jävligt mörkt och dystert buhu..


Ah, typ så skulle jag beskriva det, fast lite mörkare och med mindre blinkande stjärnor

EMONOMNOM :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0