VILL BLI FRISK NU TACK!!

Mhm, tänkye ta och visa er lite vad jag har inhandlat idag!
+ att jag är ensam för älskling jobbar.. Och jag måste fan sova så jag inte får migrän imorgon!! Inte så jävla poppulärt med tanke på att jag drar ju till säter imorgon!
orkaaa...
Nu ska jag kolla lite mer på Click, äta en glass och använda min nya hårinpackning!!!

puss på er mina små underbara läsare! Föresten, ifall ni vill veta saker om mig så var inte rädd för att fråga!





Haha, jag var bara tvungen att lägga till den dära dryyyga texten! hahaha
Men vad tror ni ??

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din svarta korta skinnjacka? :)

2010-06-24 @ 22:24:04
Postat av: EXECUTEBARBIE

Jag har köpt den på H&M för typ 1 och ett halvt år sedan! :)

2010-06-24 @ 22:26:17
Postat av: Linnea

haha fint med jordgubben där :P

2010-06-24 @ 22:27:13
Postat av: EXECUTEBARBIE

haha ja men vafan den sympoliserar ju att jag köpte jordgubbar idag!! :D

2010-06-24 @ 22:33:53
Postat av: Linnea

i know men den såg så malplacerad ut där på golvet haha.. har du smällt i dig alla så att du bara har 1 kvar eller? ;) jag hoppas att du sover nu och att din huvudvärk är borta imorgon när du vaknar!! :)

2010-06-25 @ 02:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0