Midsommar på Säter!

Lite bilder sen gårdagen!
Och huvudet gick det ju bara finfint med men man kan ju lugnt säga att kvällen inte blev som planerat! När jag och Linnéa kom dit vart det ju bara en massa sura miner! whatever..
Jag och Linnéa skulle ju egentligen ha sove kvar men det slutade med att vi följde med hennes pappa och låtsas mamma hem till deras stuga! Vi åt smörgåstårta och sen gick hon, jag och hundarna ut en sväng och plockade 7 sorters blommor! Dock så åt Tovan upp min bukett men det var ju bara att plocka en ny! Sen så gick vi hem, la blommorna under kuddarna och sov! ashärligt slut på en ganska onödig dag! haha!

Here is some pic's!

Lilla jag i stugan!



Lilla Linnéa i stugan!



Midsommar på säter, yey..



Ulliz och Linnéa!


Ja, här hade väl jag nyss spillt ut mitt vin ser jag!




Jag och bejb!♥


Jag och Eme!




Jag är en sådan STEeEKAarEEe!




Yeeah! Dagens kisskort!



Jag och Luvan bråkar om en strumpa!




HAHA så sött..



Och stackars lilla Jack däckade!




Fina luvan!♥




Kommentarer
Postat av: Linnea

du ska alltid välja dom fulaste bilderna....dahhh.. och "Lilla Linnéa i stugan!" är faktiskt i bilen ;P

2010-06-26 @ 18:13:08
Postat av: ★ Twixy ★

snygg du var i håret!

2010-06-27 @ 14:28:00
URL: http://twixys.blogg.se/
Postat av: EXECUTEBARBIE

Åh, tack så mycket Elin! Du vill verkligen inte veta hur det ser ut nu!! Morotsrött haha!

2010-06-27 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0