Sleepover at Linnéas house!

Hej allihopa!
Nu sitter jag hos Linnéa och kollar på när hon och hennes lillasyster städar hennes rum! Jag orkar ju såklart inte hjälpa till så jag sitter här! ;)
Men iallafall så hade vi skitkul på jobbet idag! HAHA, vi sprang runt som ett par 12 åringar och lekte häst! Haha, hilarious.. (Men just nu så beter sig Linnéa som en dryg tönt så jag ska snart gå och så henne!)
Efter jobbet gick vi på konsum och köpte hårfäärg (slingor om ni undrar) ehe + en Solero och chips! till Linnéa!
Men nu ska vi kolla på film och jag hoppas att hennes lillasyster går och lägger sig snart! Hon är lite för liten för mina och Linnéas upptåg! ;)
Sen kom det en jättegosig katt när jag satt ute och rökte!♥
Men nu har Linnéa återigen dragit ner mig i chipsfärdärvet.. Så nu ska vi vrääka i oss och mysa och kolla på film!
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0