Träning på morgon är bara sååå

Hellooo readers!

Har just nu tränat och jag måste säga det, träna innan frukost precis när man har vaknat är awesome! Det känns verkligen att det tar och det är såå härligt! ;)
Så nu sitter jag och väntar på att mina och Magnus ägg ska koka klart! Hade tänkt att käka en riktigt ordentlig och nyttig frukost bara för att lixom! Så ni ska få se sen hur en riktigt GOD frukost ser ut enligt mig! :D <-- (wow, första gången jag gjorde den smilysen någonsin i min bloggs historia haha)

Men jag undrar fan vad man ska hitta på idag.. Hm, ut och springa? ja kanske, men klockan är ju redan så mycket! Den är ju fan 5 över 2! Men det tar ju endå bara typ 20 minuter?

Men nu ska jag gå och göra frukost/lunch åt mig och baby så vi hörs senare okej?

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0