Tråkigmorgon.se

Godmorgon! Fan vilken tråkig morgon.. Tråkigt väder.. och ett tråkigt humör.. Alltså jag fattar inte vad det är med vissa människor men lämna saker hos någon det går inte! Glömmer man något så tar personen det för givet att "Åh va bra, nu har Annelie glömt det här hos mig I'M GOING TO USE IT" fan, man får inte ha någonting ifred :( fel att bara fråga moi..? menmen..
Jag städade ju iallafall rummet igår! Och finfint blev det! Men jag vart klar så sent så jag orkade helt enkelt inte lägga upp några bilder på mitt mysiga resultat! ;) Meeen, jaha.. Vad ska man skriva om nu då? Att jag är kissnödig? Att jag ska platta håret? Klä på mig? sminka mig? Vänta på att linnéa ringer? fan.. blogga är inte min grej,.






Liiiite bättre va??


Oj, måste släta ut mitt skinnöverkast ser jag ;)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0