Titta vad jag fick!

Av tandläkaren idag! Hihi, en jättesöt liten väska med en rosa borste, tandtråd, tuggumi och tandkräm! Aww..
En "tidig födelsedags present" kallade hon det.. Dock tolkar jag det som "Hey, du kan inte sköta dina tänder bruden" haha! Det är ju som när man får typ en parfym eller en deo av någon, är det ett tecken på att man luktar typ illa då eller?..
Men besöket hos tandläkaren gick iallafall jättebra! Jag fick reda på vilken prisklass jag låg i (ang försäkringen) och om vi säger såhär, det låg inte på 35 kr i månaden men inte 560 heller! ;) Men det är ju lätt värt det, jamenar betalar man den där försäkringskostnaden varje månad så får man all tandvård gratis! Så ifall man kommer tillbaka och behöver typ rotfylla en tand? så kostar det ingenting för att man har den där försäkringen! Asnice eller vad? Men dock så ifall man missköter tänderna undertiden man har försäkringen så hamnar man i en högre prisklass, så nu gäller det att ta hand om gaddarna! ;)



Tack och Bock!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hallå, hur mycke skulle du få betala i försäkringen?

2010-06-30 @ 22:32:41
URL: http://makeeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0