Till er som gillar att busringa mig!

Hihi, ja nu har anonyma samtal börjat att dunsa in på mobilen igen! Så gulligt! Denna gången var jag tydligen en liten horunge! HAHA, ja och vad grundar ni på det då? tss, ni får gärna fortsätta ringa för jag tycker bara att det är komiskt! ;) Men ni kanske borde veta det att jag kan kolla upp era nummer även fast ni ringer anonymt! ;) Det är bara att betala in 500kr till en tjänst så vet jag vilka ni är och då blire en liten polisanmälan! Men jag har ju mina aningar..
Men endå så tycker jag synd om er som ringer.. Ni måste ha haft en tragiskt uppväxt.. Inga pengar.. ingen kärlek, ingen familj som ni kan vända er till! huuuuuga!!

Men nog pratat om det här fjantet! Nu ska jag fixa mig och ringa Linnéa!




hörs lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0