Sommarlov!! Nurå..?

Yey, idag har man fått sommarlov då! kulkul.. hm, ja vad händer nudå? Ska jobba kväll hela veckan + 05:00-14:00 på fredag! Men jag hoppas verkligen inte att jag missar Linnéas student!! Menmen, man får väl se..
Är iallafall sjukt trött så jag orkar egentligen inte blogga men vad gör man inte för kärleken? ;)
Tänkte ta å slänga upp lite bilder ifrån lördags! Eller ja, först kanske jag ska berätta om allt tråkigt som hände..  Helt sjukt, nån 17åring tjej ifrån Stockholm som gick aware här i ånge fick för sig att klättra upp på ett tåg tak.. Ja, hon dog. Helt jävla sjukt.. Sen i lördags natt var det en kille som gick i min skola som körde ihjäl sig.. Han tog studenten i fredags lixom..  sad,sad..

Men lite lördagsskoj nu!
Vi började hemma hos Linnéa och sen drog vi på mittis! Folk kom och gick och jag hade kul som fan!  Roligaste träslaget på flera år!




Tårtbak!


















Tadaa!! Den vart såå god!♥









Träslaget blir på nästa inläg, det blir så mycket bilder annars!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0