Sitta-utanför-konsum-kväll-!

Hej mina älskade små läsare saknat mig? haha ;) Efter jobbet idag så skulle ju jag Emma och Mange gå forsön och knäppa en massa kort va det ju tänkt men istället slutade det med att vi satt utanför posten, sen in på konsum och sen utanför konsum typ hela kvällen tills Emma skulle gå och prata allvar med Rikard ;)
Men nu ligger jag i sängen och tittar på när min älskade spelar sitt bilspel på det svarta Xboxet han fick av mig i julklapp och jag funderar starkt på att gå ut och ta mig en ciigg och kolla om kotten är hemma! Men njuuut av mina bilder folket, njuuuut!


Tihi, när sitter jag utanför mitt jobb, ombytt och redo att hit tha forest!




Vad gillar ni mina läppar bitches? ;)


hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0