Sikken godisdag..

Hemma igen nu en sväng innan jobbet! Haha, det tar fan typ 1 timme för mig att göra ett inlägg såhär nu när man har tage en massa kort som måste redigeras först osv ;)
Men jag var ju med Emma idag som sagt! Vi gick på konusm och sen cyklade vi på gluggen och köpte lite godis (vilket jag har ångest över nu haha) sen kom Magnus som nyss hade komme hem ifrån kursen så jag och Emma gick på hillen och gottade oss innan Mange kom dit! Åsså träffade vi ju rikard förstårs! Men nu måste jag skynda mig att klä på mig arbetskläderna och lägga in bilder osv, ska ut och gå forsön sen med Mange och Emma så måste ta med mig lite kläder!


Jag köpte godis i massor!




+ någon äcklig jävla dricka!















Iloveit!♥







Gissa godisen och vinn 100 spänn!

















Jag och min Babe!♥




And I'm so proud!






hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0