Promenad i solsken?

Fan vad panik jag fick i morse! Min chef skulle ringa mig idag ifall det var någon som hade sjukanmält sig idag så skulle jag få hoppa in! När jag vaknar är klockan typ halv 2? Jag får panik, letar mobilen, hittar den 5 missade samtal!! 2 är ifrån han + att han har lämnat röstbrevlåda där han säger att jag ska ringa upp så fort som möjligt.. Jag ringer.. Och på fredag ska jag jobba 05:00 - 14:00!! Wii! ;) Fan vad glad jag är ! Dock så var jag tvungen att flytta fram min tid hos frissan men de vare värt! ;)
Iallafall, snart ska jag och älskling gå ut och gå och njuta av det häärliga vädret! Dock så har solen försvunningt men.. Man kan ju faktiskt inte få allt här i livet! ;) Så nu ska jag gå och göra ren piercingen, tvätta mig, sminka mig och fixa håret, sen bär det av!

Hoppas att ni också hade en lika härlig början på dagen som moi! ;)

hörs!

(btw, fan vad jag saknar blogspot nu.. Känns så jävla wierd att måste bygga upp en blogg från scratch igen! menmen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0