Nyss nattat barnet..

Jo, jag har ett barn... haha närå, jag har precis nattat min ybergulliga systerdotter! ;) Men man kan ju lugnt säga att jag fick ig på den fronten iallafall! Stackaren kunde inte sova så jag sa att hon kunde leka med sina barbiesar i sängen tills hon blev trött! tror ni hon är trött en? haha nä hon leker som aldrig förr! Menmen, man måste ju vara snäll ibland med! ;)
Men nu när jag kom ner på mitt rum såg jag en kanska tydlig sak..

MITT RUM ÄR I STÖRSTA BEHOV AV STÄDNING



Haha, håller ni inte med mig??
Så nu ska jag ta å klä på mig lite mer "nakna" kläder (älskar att städa utan en massa kläder ivägen) haha!
Inte naken, men inte helt påklädd häller lixom..
Ska fan ta och mublera lite med!
Jaja men nu måste jag börja så att jag blir klar någon gång!
btw, har jag inte gulliga tapeter? ;) I know you löööve it!


hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ojoj, sådär ser mitt rum också just nu om inte värre! Men jag såg att du hade städat ditt rum i ett annat inlägg =P

Fin blogg!

2010-06-13 @ 16:07:38
URL: http://fannileon.blogg.se/
Postat av: EXECUTEBARBIE

Haha ja men man kan ju inte ha städat heela tiden eller hur ;)

men tack så jättemycket!! :)

2010-06-14 @ 15:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0