Ny blogg!

Ja, jag är ju inte helt klar men jag har ju hållt på nu i typ 3 dagar?! Såå, jag kände att det var dags för en liten paus! ;) Men vad tycker ni? Duger den? Som ni har märkt så heter min bomän EXECUTEBARBIIE.blogg.se och det är för att jag har redan ett annat konto här tydligen som inte funkar.. surt. Men jag funderar faktiskt på att köpa min egna! ;) Sassy or what?
Men nu lite om mitt äventyr med Linnéa idag! Alltså det här är andra gången som något sånt här wierd händer och självklart så glömde man kameran IGEN?! Aja skitsamma, jag ska försöka ta det här lite kort nu!

Vi bestämde oss för att gå till spegeldammarna och när vi nästan är där kommer det upp typ 10 små skiitsöta ankungar under våra fötter! Och Matti (Linnéas hund) får typ damp för dom springer mot honom! haha! Men han råkar bita en i huvudet så den rusar in i skogen i 190 och dom andra skilljer på sig och kutar upp i skogarna överallt! Vi eller JAG fick panik att jag hade dödat en hel ankfamilj så jag försökte fånga en stackare men den fick panik och ramlade ner i forsen!! Men överlevde som tur var!
Men tillslut gav vi upp och lät mamma anka gripa in!
Ska gå dit imorgon igen för att se om alla är samlade! Men man kan ju lätt säga att det var en riktigt KUL upplevelse!

ÅH, nu har jag 2 saker att se fram emot den här veckan!! Fredag, frisören, avfärga håret, färga håret *****.. SEN TRÄSLAGET PÅ LÖRDAG! Jag och Linnéa ska baka världens största grädd/Maräng/Jordgubbstårta! How nice is that????
Men nu ska jag vara social med älskling! Har knappt ängnat min tid åt honom med tanke på att jag har sutte och fixat med bloggen från typ 9 ikväll??



Kommentarer
Postat av: =)<3

haha vadå ägna tid? du la dig och somnade direkt ju:(

2010-06-02 @ 17:38:49
Postat av: [email protected]

I love your blog gumman! Så enormt härlig! Love the pink! Hit kommer jag återvända garanterat=) sparad i mina favoo länkar på snabblänksidan=) Kika gärna in på min blogg med å säg vad du tycker, sitte rå designar om headern å så nu=) Tar tid å få det bra men sååå enormt skojj! Ska med köpa min egen domän=) Puss!

2010-06-03 @ 22:03:38
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0