Nu äre Disneydags!

Fan vad jag har vare nyttig idag känns det som! Efter jobbet gick jag och Linnéa på konsum (JAG FICK VÄNTA PÅ HENNE INNE PÅ KONSUM SJÄLV I TYP 7 ÅR INNAN HON ENS KOM) jag köpte iallafall en Ceasarsallad och en Vitaminwell (fläder, citron) huuur gott som helst! + en kaktus sorbet som jag ska ha tills filmen ikväll! Men det är inte lätt att hålla sig från det goda nu med tanke på att Linnéa ligger och vräker i sig en Cheesballs påse utan något som helst samvetskval som jag smakar av då och då av.. haha! ;) men nu äre bra! eller inte..

Men nu orkar jag inte med det här, ska hämta min sorbet och hennes glass och snoka klart på facebook och sen blire film!




Här är Melody, you know lilla sjöjungfrun 2?
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0