Kylskopsmannen är min enda vän..

Ja nu är jag helt ensam hemma.. Mamma och pappa är och käkar lunch någonstans och Mange är på kurs i sundsvall.. Den enda typ, "kompisen" jag har just nu är kylskopsmannen!
Han håller på att fixa så att kolsyreautomaten i kylskopet fungerar yey! Så nu har man snart både ismaskin och kolsyregrej inbyggt som fungerar! ;)
Menmen, vad ska man göra? Sitter just nu i min rosa emothailandpyamas och tittar på Patrik 1,5 som går på canal+ Hits just nu.. Kuul liv.. Och Emma kommer inte hem förens typ vid 2, ullis vaknar väl inte förens om typ 3 timmar, Emelie är väl i säter och Linnéa är i London! Och resten vetefan! ;)
Men jag funderar starkt på att typ, träna eller gå ut och springa eller nått men jaaaaaaaa.
Ahmenjust, kom på det att min älskade ska inte längre vara med mig och mina damer (+tobias) på Midsommarafton.. Han ska ju såklart jobba då den jäveln ;) Menmen, vem vet? Det kanske blir kul endå!

Men nu börjar det kännas jävligt onödigt att sitta och skriva en massa skit så jag ska ta och kolla klart på filmen, besöka toaletten och finnas!




Jag saknar dig Linnéa!!

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0