Imorgon ska det frossas!

Men hallååå! Eftersom jag typ nyss har lärt mig att koka ägg så är det precis det jag gör just nu! Seriöst, jag är så jävla värdelös på matlagning! Är det något jag kan så är det att baka!! Som när jag och Magnus gjorde piroger!! *nomnomEMODROOOWL* haha.. Nä men seriöst, det blir asnice med tanke på att älskling står för maten och jag för bakandet!! ;) Fan,  jag ska ta och räkna upp dom få "maträtterna" som jag verkligen kan göra helt själv!
Maränger
Steka upp en hamburgare
Nudlar
Och nu ägg!

Haha, så jävla bra kvinna är jag! Tur att man är tillsammans med en mästerkock som ääällskar att laga mat! ;)
Men, nu vill jag hellre prata om min helg som kommer att bli awesome!!

FREDAGSPLANER:


Köpa ingridienser till jordgubbs tårtan som vi ska ha tills lördag! + göra typ hela utom toppingen!
Köpa massa onyttigt skit och svulla hemma hos Linnéa tillsammans med henne och Magnus till den nyköpta älskvärda filmen prinsen av egypten! (Hittade den idag på Konsum för 59:- deru! ;) )
Sova och vakna upp till..

Lördag dvs TRÄSLAGET 2010!:

Då ska vi göra klart tårtan (småsmutta)
Titta på brännbollen (supa)
Äta tårtan!
Supa
*lucka*
*lucka*
*lucka*
*lucka*
*lucka*
*lucka*
Sova!



Men nu ska jag platta håååret! Sen om jag har tur så ska jag kanske spela lite S-I-M-S nu när min älskade pojkvän har övergätt mig...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0