Hemma en sväng innan jobbet!

Nu är jag hemma igen efter en mysig dag med Älskling!
Vi tog cykeln ner på konsum och köpte sluch och cigg och satte oss på uteserverigen och bara tog det lungt! Sen åkte vi på vojjen och låg och myste i gräset och kollade på dom små barnen som badade! aww.. blev riktigt jävla badsugen alltså! Och jag hade fan hoppat i om det inte vore för piercingen.. dumma den.. menmen
nu har jag drage i mig en shake så jag är mätt så det är nice! Nu ska jag bara lägga in lite bilder och cykla ner på jobbet! Sen blir det forsön med bejb! Myyyys! ;)

















































Hörs!

;)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Super söta är du å ni ihop! Ser ut som en riktigt härlig å skön dag! lOVE the lovely sunshine! Härligt med låga skor nån gång då å då=) jag bar mina första låga ballerina idag=) love it! Ha en fortsatt toppen kväll babe! Puss å kärlek!

2010-06-03 @ 21:58:07
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0