Hej babes!

Hade inte så mycket tid att skriva förut som ni kanske märkte! men alltså, jag har tänkt på en ganska tråkig sak.. Jag hinner ju typ aldrig uppdatera nu förtiden ! Eller ja, annars heller.. Jobbar ju på kvällarna och på helgerna vill jag umgås med min bejbi så mycket som det går! Men jag ska fan bättra mig! Det är så kul att man har lite läsare haha;) Fan, tänk när man slår ut alla småfjortisbloggare! haha, den dagen ska jag skratta! jävla fula människor.. ;)
Men iallafall så vart det ingen promenad idarå.. Jag och Magnus cyklade hem istället och myste ;)
Meen annars har jag väl inte gjort så mycket idag.. Solat, vare hos min älskade vän Ulrika som fyller 19 jävla år idag! Grattis igen babe! Vi årt tårta och hade mys och alla vänner var samlade! Så härligt! :)

Men nu ska jag ut och joina älskling med en cigg och sen fixa lite med bloggen!


Jag bjöd födelsedagsbarnet på en fika!














































Sen la jag och äskling oss på gräsmattan och solade!









hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0