HEEEEEJ !!

Hej daarlings!

Jag ligger just nu i soffan med en av pappas laptops! Den där lilla söta med touch skärm ni vet? ;) hihi, så sööt.. Ska fan köpa min egna fast en rosa såklart! Fatta vad praktiskt?? Ta med sig överallt lixom!
Man kanske ska köpa en sån för lönen den här månaden? fick ju lönespesifikationen idag! Och min lön vart awesome som alltid! ;) Så nu har jag gjort mig en liten lista på hur och på vad jag ska handa för den hihi så kanske det involverar en liten rosa laptop?? ;) who knows?
Min älskade är iallafall och kör med pappa just nu så jag ska väl sminka mig åsså tills han kommer hem! Ska passa på att träna nu också och sen ut och springa! loveit!
Men nu ska jag draa!



Cute huuh?♥
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0