GRATTIS GUMMAN!!

"För Linnéa har tage studenten, För Linnéa har tage studenten,För Linnéa har tage studeeenteeeeeeeen, fyfan vad hon är bra!"

 

Slutade 10 i 2 idag så då va det bara att rusha upp till Boberg för att kolla på när Linnéa skulle gå ut men självklart så missade jag ju det! Bra vän jag där?! Men jag kan ju faktiskt skylla på att jag jobbade!

;)

 






























Summer



Men nu måste jag vila någon timme innan jobbet!
Och sen ska ju JAG OCH MIN BABE på mittis!!

Ladies Night
håll i er grabbar! haha sist dansade jag och Linnéa på en stripppåle, vad händer härnäst??


see yaa!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahhah fina bilder.. tyvärr blev det ju ingen ladies night eftersom att en viss person inte kan dricka alkohol! fyfaan...:( har "lite" ångest över det

2010-06-12 @ 09:26:41
Postat av: Linnea

Och tack förresten! :)

2010-06-12 @ 12:20:08
Postat av: Camilla

Fina bilder :)

2010-06-13 @ 15:53:30
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se.
Postat av: EXECUTEBARBIE

åh, tack så mycket! :D

2010-06-16 @ 00:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0