Godnatt kära läsare!

Mm, nu är man nyduschad och ligger i sängen med min älskling! Haha, idag var fan längsta duchen på länge, fast det kanske berodde på att man invigde den nya dushen i typ 2 timmar? haha awesome.. ;)
Men guuud vad jag längtar till löööön! (Torsdag alltså) Ska bli så jävla härligt! Sen helgen efter midsommar ska vi vara hos min älskade var det tänkt för det var ju fan ett jäävla bra tag sedan!! HIHIHI det ska bli så jävla kul att träffa Mimmi igen!! Åhh, jag längtar! Då ska jag även passa på att ta en liten shoppingrunda! Måste in på The body shop (love that store!♥) och handla sönder! Hade tänkt mig ett nytt body butter (jag menar, jag har ju redan typ 1 coccos, 1 Papaya, 1 Jordgubb och 2 blåbär så typ 2 till olika skulle ju inte skada!!) Sen vill jag ha sånadära scrubvantar och någon ansiktskräm! FAN, så härligt det är att skämma bort sig själv!!
Fast hm.. Det var ju fan den helgen som jag och Magnus hade tänkt att ta med Mimmigumman hem till mig.. aja, det löser sig!!

Nu ska jag ligga och kramas med min älskade och sen ska vi mysa sönder tills vi somnar!!♥

(En gammal sensuell bild på mig för någon månad sen! hawt eller watt?♥)

hörs och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0