Godmorgon..

*suck* *suck* *suck*

Sommarlovet närmar sig med skrämmande steg och jag är fortfarande inte helt klar!! Jag har 2 prov i matten att göra, en idrott och hälsa uppgift samt en mediakommunikations uppgift kulkul.. Men saksamma, det hinns! Jag går ju bara i tvåan så ;) Fan det är ju ett år kvar till studenten!! Niice! Det betyder också att jag har 2 sommarlov kvar + 1 års studiebidrag ;) + att jag vet precis vilken studentklänning jag ska ha!♥ Det har jag vetat sen första gången jag såg den! För typ 3 år sedan? iloveit!





 

Hörs!



Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej



Jag måste bara få säga att du gör en as-grym imitation av Kissan! Roligt att kika på dina videobloggar!



Kram!

2010-06-03 @ 12:22:03
URL: http://marlenessida.blogg.se/
Postat av: EXECUTEBARBIE

Haha, tack! Det är det som är det roligaste med att videoblogga! Att aldrig vara seriös! Men kul att du gillar dom :D

2010-06-03 @ 12:25:08
Postat av: [email protected]

Härligt! Nice att du redan valt ut den du ska ha på din framtida stundande student! Simma lugnt bruden så går det nog vägen hela vägen fram=) Puss!

2010-06-03 @ 21:55:07
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0