Godmorgon bloggen!

Ligger nu i sängen och roar mig med Jerry Springer Show, så jävla B och han är bara en fake.. Men det funkar att titta på! ;)
Iallafall så blev jag och älskling väckt imorse av min far som ville att M skulle köra till Åre en sväng såå nu ligger jag helt ensam i min säng och har gjort det  sen typ 1 timme tillbaka! Och allt jag har hunne med är frukost och Tv:n.. Kul liv? Jag saknar honom redan.. Ni förstår, jag har hittat fadern till mina barn om man så säger! God, I love him.. Nä nu fick jag en såndär skön pirr i pirr känsla i magen så jag ska ta och ringa min älskling nu, gå ut och röka och sen kolla på Cheaters!








I'm tired bitch..
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0