Frukosten avklarad, nudå?

Ja, fan vad tråkigt det är med sommar lov! Speciellt nu när det är skitväder! Och man kan inte bada heller pga av magen, sen så finns det bara inget att göra! Gud boring.. Klockan är nu typ 5 över 3 (typ en timme sedan jag bloggade sist haha! onödig-information.se) Men jag ska ta och klä på mig nu tror jag och packa ner arbetskläderna i en väska och sen ska jag och min älskade Magnus Jansson som jag har vare tsm med i över 11 månader (igår) ta och gå ut på en mysig liten promenad! Haha, vi har sagt så nu typ hela veckan men hare blive av? nääää... Men nu skare!

btw, så ska jag jobba nästa torsdag 05:00 - 14:00 häärligt! AMAGAD, höll fan på å glömma.. Imorgon blire ajöss till min nuvarande hårfärg.. Ska ju till Eva imorgon och avfärga håret + färga.. Dock får ni inte veta vilken färg det blir förens imorgon! :D Men tänk om det blir fult? Vad gör jag då? Äh, det tror jag inte, men oom det blir det så färgar jag det fan svart igen! ;)


Smarrigt va? ;)


hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte du och magnus varit tsm i 13 månader? :)

2010-06-21 @ 19:14:14
Postat av: EXECUTEBARBIE

Haha jo men jag skrev fel!!

2010-06-21 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0