Emmatime!

Jajjemensan! Idag har jag tillbringat hela min tid åt att vara med Emma! Satt först och väntade på att hon skulle göra sitt ***test meeen det tog seriöst 3 timmar för henne att pissa! Haha, så jag hann med en jävla massa medans jag satt och väntade i väntrummet! Typ ringa ulliz och planera yran samt ringa och tjata på en lat jävla gris om att jag ska få tillbaka min ID ögonskugga som hon snott av mig! euh, jävla fattiga loser. Iallafall,
efter att Emma var klar, fast hon hade ju inte kissat såklart, så gick vi iallafall hem till henne och åt lunch! Jag åt min efterlängtade Ceasar sallad och hon en piråg! Sen vart det en massa fjantkort och Emma blev helt fashinerad av supermackro inställningen på min kamera ;)










































Ett fint avslut på en häärligt soolig dag!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är hon gravid?? Haha man fattar ganska bra när hon inte kissade

2010-06-15 @ 21:28:15
Postat av: EXECUTEBARBIE

HAHAHAHAHA! Skulle inte tro det va! ;)

2010-06-15 @ 21:38:56
Postat av: Jessica

Din Cesar sallad ser såå god ut(A) skulle inte du kunna lägga in receptet på den, asso om du gör den själv eller köper du den ?:D



Tacksam för svar:P

2010-07-19 @ 13:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0