Varför inte lixom?


Namn: Annelie Christina Waiswa
Längd: 172?
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Orangebrunslingigt?
Önskar du att du bodde någon annastans: Nix
Tänker du på självmord: Nej?
Tycker andra du är attraktiv: Självklart
Använder du droger: Nix
Röker du: Yes
Vilka shampoon använder du: REDKEN
Vilka parfymer använder du: Escada, D&B
Vad är du rädd för: Spindlar och mörker
Gillar du att tvätta: Jag HATAR att tvätta
Gillar du berg-och dalbana: JA!!


KÄNSLOR
Gråter du ofta: Aldrig nu när jag är tillsammans med M, eller jo i fredags när jag såg Titanic med!
Skrattar du ofta: Varje dag! Jag har sjuk humor!
Hur känner du dig just nu: Förväntansfull!!
Hur har du mått den senaste tiden: Skitbra!!
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Inte vad jag vet!
Blir du lätt förälskad: Ja när jag var 14-16?
Är du kär i kärleken: Nä, man är väl ingen loser?
Tror du på ett för alltid: Varför inte?

Är du förälskad just nu: JAAA!!♥

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Ja.. 4567?
Har du blivit sårad av kärleken: Yes
Har du blivit lycklig av kärleken:JA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0