Sikken dag!

Fan vad jag har åtakomme saker idag! Solat och blivigt brun(are) kan visa brännan sen! :D
(som jag har fått när jag har solat i sammanlagt 4 dagar!)
Sen har jag duschat och gjort peeling ofc! Sen har jag epilerat bena och kört på en ansiktsmask! Haha..
Men det är skööönt!
Så vad ska man göra nu då innan man ska jobba igen?
Sitta och vänta på mat kanske? Det enda jag har käkat idag är nudlar till lunch + en vattenmelon som jag och Hanna köpte! Faan, vad god den var! ;)


Hahah, cooling!



Kommentarer
Postat av: maria melin

gör de riktigt ont att epilera benen eller bara ont eller inte ont alls haha, vågar fan inte köpa, men vill gärna prova, så äre värt o köpa en sån? :p

2010-07-19 @ 16:40:06
URL: http://mariameliin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0