Men hejsan alla nya!

Jag kollade just in min statestik och såg just att jag har fått ett gäng med nya läsare till min blogg! kulkul! Så, ja hej på er? haha vafan jag har ju inte ens en presentation på min blogg? Kanske något som måste fixas eller vad säger ni? Men annars? Gillar ni vad ni ser? haha! ;)
Menvafan, jag vill lägga ut en massa biilder.. Men somsagt så ser ju mitt rum ut som ett krigsfält så där lär jag ju inte hitta den på några år.. eller jo på onsdag vet jag för då ska jag fan städa! MIMMI GUMMAN KOMMER HIT DÅ!!! ÅH VAD MYS DET SKA BLI!!!♥♥
Gosh..

Men nu ska jag ut och röka och vänta på att kladdkakan blir klar
(
Gjorde en i lördags med men inte fan skadar väl det??)
Meeen ni får ha det så bra och glöm inte att rösta på min sko ;)
Kan ju inte låta den där jävla tönt skon ligga före moi? haha..

PUUSS







Är hon inte fin Mimmigumman?

Kommentarer
Postat av: Sophie

underbar fin päls och jätte söt nos :)

skulle inte tacka nej till att få henne som hund

Du kan vell ge henne en puss från mig? :D

2010-07-21 @ 09:49:42
Postat av: moa

kolla in min blogg

2010-07-23 @ 22:30:32
URL: http://moahz.blogg.se/
Postat av: Rayanalva

Informative website! Thanks!

2011-07-18 @ 09:53:23
URL: http://rayanalva.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0