Lite natteskriv i spöregnet..

Jag hade egentligen tänkt att göra ett videoinlägg om min helg men jag kände att jag faktiskt inte orkade prata just nu så jag skriver istället! ^^
I fredags så vart det viin för hela slanten! och igår grillade vi hos Emil som fyllde år, sen vart det mera vin och sedan strååket! (dock så åkte vi hem typ påengång eftersom det sög + att nån brud klev med sin jävla klack på min tå blodet forsade så skon jag hade på mig är helt röd inuti..haha)
Och giivet viis så har jag fortfarande inte hittat min överföringskabel så allt är bajs just nu! Inga bilder i inläggen (hur kul är det lixom) + att jag inte kan göra om min header! lol. men men, nu ska jag fluffa till kuddarna och sedan ska jag och älskling lägga oss och kolla på snabba cash!

Dock har jag hört att den suger, men javene? vet ni?



Ojdå.. Sassygirl.. ååhh, det ser ut som om att mitt hår är svart.. :'(
Buhu.. kom på att jag ska jobba snart.. 03:18 börjar jag! NICE fram tills onsdag bara så det är skönt endå!

Godnatt!!



Glöm heller inte att rösta på min sko!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0