Hej lovers!

Sista natten är avklarad!

Och ja, det känns ju lite halvskönt sådär! Nu behöver jag bara förbereda mig för en vecka med långa daagar, men det är det värt!! Iallafall så fick jag skjuts hem av Emma för jag kände att jag verkligen inte orkade ta cykeln hem och så fort jag kom hem däckade jag i sängen och sov till halv 5! Så förhoppningsvis så kommer jag nog kunna somna i någorlunda normal tid ikväll så att jag får åtminstonde någon chans att lyckas vända tillbaka dygnet!

Men nu har syster gjort mat åt mig och älskling så  vi ska ta och ääta nurå och sen så ska vi väl kanske ta en promenad?

hade bra!



Btw, schysst att det var så många som tyckte jag var fin i håret!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0