Hårinpackningsdax!

Ja nu sitter jag här med en hårinpackning i huvvet! Jag måste fan använda det dagligen så att mitt hår kan bli någolunda "fint"! Haha, fyfan.. Jag har aldrig i hela mitt liv varigt med om att mitt hår har varigt såhär slitet! Men egentligen så är det faktiskt inte slitet om man gämför med vissa andras hår.. tsss... Men somsagt så färgade jag med färgen jag skulle ha (mörkblond) men det blev inte så "mörkt" som jag ville ha det.. Jenny sa något om att eftersom jag har blekt det åsså så tar färgen mindre så jag får vänta! Och det ska jag.. Ska vänta tills i helgen innan jag färgar igen! Kuuuul liv!




And yeah, håret ser svart ut här men det är camen som fixar det så!
haha!!

Ska gå och skölja ur nu!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0