Godkväll!

Har nyss sutte och njutit av en härlig middag med familjen och nu sitter jag på dass! Jobbade ifrån 5 idag till egentligen halv elva men fick förlängt till två! :D Efter jobbet kom Mange och hämtade mig! (orkade fan inte cykla hem) innan vi åkte hem drog vi på konsum och köpte varsin mjukglass! (wihow, första mjukglassen för i år!!) och satt utanför i solen och njöt! (+ att jag köpte hårfärg igen!!) Sen vart det raka vägen till sängen så jag sov ifrån typ halv 4 till 5, snacka om att jag är trött nu!! Och nu klockan 6 ska jag jobba igen! kulkul!

Men nu ska jag typ, fixa till håret? och sen åka ner!




Osminkad och trött som en gnu!

puss på er som orkar läsa min så intressanta blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0