Godkväll alla söta läsare!!

Fyfan jag är helt jävla slut alltså! Jag, älskling och Mimmi har vare ute i typ 4 timmar? Vi gick först i skogen ovanför mig och sen till Ulliz som är hundvakt åt viggo och lillkatten (som jag inte kommer ihåg namnet på) men dock så ville inte Mimmi riktigt umgås med Viggo (hon tycker att valpar är så, om man säger, omogna så hon säger typ ifrån och ignorerar dom bara)! Och Ulliz skulle egenligen följa med ner till vojjen med Viggo meeeen hon orkade inte såklart !! Men det gick bra endå! :) Vi hade det jättemysigt med pinnar och bad!
HAHA, fan ni skulle ha sätt 'Mimmi när hon skulle gå på långbryggan! Hon gick med bena jätte isär och hon fällde ut klorna så att hon inte skulle halka typ hahah såå sööött!!

Men ja, jag har ju sååklart inte hittat kabeln heller en så det blir tyvärr inga bilder idag..
Eller, kanske?

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0