27 grader!!

Ja haha, tänka sig! Det är över 27grader varmt i skuggan! Så nu har håller jag på att surpla i mig min shake och sen ska jag ut in tha suun! ´+ att jag har nyss duschat med.. MMM!

Men jag har inte uppdaterat så mycket den senaste tiden som ni kanske märker? Men jag har jobbat som en gris hela jävla veckan så jag har varken haft tid, ork eller lust! Och igår tänkte jag att jag skulle köra en genomgång av veckan men jag somnade istället haha! Men nu har jag inte heller tid för jag ska ut i solen och bli bruunare!!
Men jag kan säga såhär, igår blekte jag håret igen.. HAHA, ja vilken färg har jag nu? Ja vi kan säga såhär, en mycket ljusare orange blandat med fläckar av platinablondt HAHA, men imorgon tror jag nog att jag ska färga brunfärgen jag ska ha!

Damn, jag som hade börjat att vänja mig vid att vara en ginger! ;)






Ses i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0