Smile if there's anything good!

Gud vilken härlig dag detta har varigt!
Slutade efter lunch så jag han med 11.44 tåget OCH DET VAR I TID?!?!?!?! Går till Minerva och väntar på att farsan är klar, åker hem med honom och ringer till onoff och frågar om kollinummret till mitt DSI. Jag får numret, kollar vart det är och vips! Så har jag det hemma! =)
Sedan så har det bara varigt allmänt trevligt att vara hemma! Jag och mor har plockat undan lite och sedan fick jag låna pengar av far till ett DSI spel jag ska köpa imorgon =D (har inga pengar kvar för jag har köpt julklappar för mina pengar)
Sedan en annan rolig grej: Jag och mamma har ringt till telia och beställt ett microsimkort till mig och en Samsung Galaxy S i9000? eller vad den heter (den nyaste samsungen som är som en iphone iallalfall) + ett normalt simkort till mamma eftersom hon har micro sim till iphonen!
Så förhoppningsvis så får mamma sin Galaxy och jag min Iphone innan juul!
puss på dessa dagar!

Kommentarer
Postat av: j

Hej, såg att du e medlem på blogkeen. ska vi folja varann? :)

2010-12-18 @ 03:26:13
URL: http://JPEREZ.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0