Nödvändig månad?

Nää det tycker jag verkligen inte!

Sitter just nu på Engelskan och gör i stort sätt ingenting! Är helt klar med allt med saken är den att jag var tvungen att komma hit för att göra en muntlig redovisning som inte ens tar 3 min? Och eftersom att jag och älskling ska göra det typ tillsammans så sitter jag och pucklar på han nu..

Sedan efter lunch så har jag psykologi vilket jag också är klar i ! typ ska renskriva klart min fördjupningsuppgift och göra en intervju med en framgångsrik person och självklart då så väljer jag min pappa! =D Han är den mest framgångsrika jag känner iallfall!
(jag menar, han står ju inte på listan för mest betalda i Ånge bara för att) haha skryyt. närå.

HAHA apropå ingenting så är det här den roligaste Engelska lektionen på länge!
Jag och älskling sitter och leker med mitt DSI och tar en massa fula kort som vi gör helt crazy! HAHAHA


Här har ni några!









Sexyyy!!

Btw, här är några normala :*







KUL MAN KAN HA♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0