Hemma agaiin

Så, då har man precis avklarat lite mera shopping! Kom hem ifrån jobbet för ett tag sedan och jag måste säga det att FYFAN VAD SKÖNT DET ÄR ATT GÅ HEM?! När man har bra musik i lurarna och batteri på iphonen så flyter ju allt lixom bara på! Dock så var det lite kallare idag eftersom att det snöade men JAJJA!

Nu ska jag ut och hämta posten, göra i ordning varm choklad och tillslut krypa ner i sängen och kolla på film tills jag somnar! Men det är inte vilken film som helst utan det är Howl's moving castle!
Har velat att se den jättelänge och nu ska jag fan gört med! =)



Älskar verkligen anime filmer! lovelovelove♥
men absoluta favoriterna är ju fortfarande Silver fang och Princess mononoké!


kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0