Härliga torsdagar!

Jahapp, då har man nyss uträttat dagens goda gärning! haha
Stod på station i Ånge och väntade på tåget som skulle komma in om 2 minuter men jag tänkte att iallafall skulle hinna röka några bloss på mina 100's cigg. Men då upptäckte jag att jag inte hade någon tändare så jag frågade en av alagarna som nyss hade kommigt ut för att ta sig en cigg, fick låna, han dra typ 5 bloss(?) och sen kom tåget! Så skulle precis gå in och kasta iväg den långa fimpen då jag hörde: - DU, kan inte jag få din fimp? Du får ju ändå inte röka på tåget! och självklart, så godhjärtad som jag är så fick han den! haha, intressant va? ;)
Men nog om det!

Nu sitter jag på tåget (är ensam i den tysta avdelningen så här spelas det rock n'roll kan jag lova!) och är påväg till skolan! Sovmogon idag och ledig onsdagar NAJS! + att det känns ännumer härligt nu eftersom jag för en gång skull har fixat mig! =D Det är inte varje dag kan jag lova! Jag har det gamla (sisådär 3 år) löshåret i som förövrigt är det finaste och bästa hår ni kan tänka er! Är sminkad, HAR PÅ MIG JEANS?! Händer aldrig. + min myysiga svarta stickade tröja med krage loveit! + att älsklingen ska hämta mig på station så åker vi tillsammans på skolan! MYS

Känns verkligen som om att detta kommer att bli en underbar dag!♥

(tyvärr har jag ingen bild att lägga upp för jag glömde överföringskabeln hemma)


lägger upp en gammal party bild istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0