GOOOD JUUUUUL!!!

Tihi fan vad jag är pepp!! Men jag har egentligen inte tid att prata nu! Måste hinna duscha, torka håret, locka håret, klä på mig, bädda sängen, städa upp det sista på mitt rum, städa hallen nere och städa badrummet!!
Så jag har inte så mycket tiid!
Men jag tänkte att jag ändå skulle berätta för er hur jag firar jul! =D
Alla kommer till kalla anka typ så då tittar vi barn på det medans de vuxna donar och grejar in i det sista! Sen vid 5-6 så äter vi! Och sen nån timme efter det så är det den eviga längtan på att man ska se en ljuslyckta som kommer ner för backen!! (dvs tomten)!!
Fast vi blir inte så många i år men jag är glad ändåå!!
Everebody this year is:
Mamma
Pappa
Jag
Min syster
Hennes barn
Min moster
Hennes barn
Farmor
Zorro (min ena fasters hund)
Mormor
Morfar
Och älskling som kommer lite senare!!!
I LOVE IT

Kommentarer
Postat av: renéejedef3ldt

hade du en bra jul? (:

2010-12-25 @ 15:20:01
URL: http://jedefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0