Fullt upp hela dagen!

*puh*

ÄNTLIGEN ligger man i sängen efter en lång dags stök!
Idag eller rättare sagt IKVÄLL har jag hunne med att klä julgranen med barna, slå in de sista julklapparna + att jag har hjälpt mamma och pappa att slå in deras, lagt typ hälften av alla paket under granen, bakat ca 100 stycken knäck, kikat på halva sagan om ringen 3, kollat på Höstlegender, städat mitt rum, ja en massa saker med andra ord! Så nu är jag jättespänd inför imorgon!
Dels för att träffa alla, sen också för att jag äntligen ska ha på mig min juloutfit, sen för att älskling kommer! Men nästan framför allt, för att jag vill att alla ska öppna mina julklappar som jag har gätt dom! =D JAG ÄLSKAR ATT GE BORT SAKER!! Och speciellt denna julen eftersom jag har bara köpt bra saker! (dvs inget skräp på typ dollarstore som ingen vill ha men köper ändå pga brist på fantasi, peng och intresse)
Haha, i November då jag började julhandla så bestämde jag mig för att ha en budjet på 2000kr, men man kan ju lugnt säga att den förbrukades ganska fort! KUL! Detta kommer att bli en bra jul känner jag på mig..♥♥

Nä nu är det dags att sova, IMORGON KOMMER JU TOMTEN!!


Och tyvärr blir det inga bilder från idag just nu eftersom min fittskoldator är sjukihuvet (ibland önskar jag verkligen att min skola kunde prioritera lite bättre. typ köpa in BÄTTRE DATORER?! istället för erat egna fattiga dotterbolag? *suck* det är fan sorgligt att skolan inte har råd att förse sina elever med fungerande skolmedel)
Iallafall. Det blir den roginella bilden på paketen istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0