Är 1000kr för mycket att lägga ut?

Muuu.
sitter och kollar omkring på en massa iphoneskal som jag ska beställa! Och om jag klickar hem ALLA jag vill ha så kommer det att gå på typ 1000 kr!? Är det lite för mycket kanske?
Ähhh, what do I care? Ville väl antagligen bara skryta med att jag har pengar..
shame on me..
Men det här är iallafall skalen jag SKA klicka hem snart =)
Det svarta skalet i mitten kommer att passa supersmexigt till min nyårsoutfit!

BTW!! OBSERVERA !! STOPP !!!!
Sprang på stan idag en sväng för att i sista sekund hitta en klänning som jag ska ha på julafton! HITTADE SÅKLART INGEN?! Så det blev en skitsnygg kjol and so on! whatever, jag tar kort och visar sen OKE?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0