Tur att man inte är "fattig student"!

Ja för tänk hur tråkigt det hade vare?? (inge illa menat ofc)
Jag beställde/designade min studentmössa idag!! + att jag beställde en massa schyssta accessoarer och kläder som jag ska ha under student veckan! ;) Bla en fiin hoodie som jag, lina, johanna och emelie ska ha så vi kan vara likisar! ^^ Sen ett par shorts, en jäävligt snygg T-shirt med en döskalle, glas, guld penna etc, etc!!
Egentligen så vill jag ju att det ska vara en liten surprise hur min mössa ser ut osv men eftersom jag är så ivrig och vill visa alla så.. ja!

SKÅDA!

världens finaste studentmössa!
(btw så gick allt på 2827kr.. MEN MAN TAR BARA STUDENTEN EN GÅNG I LIVET HALLÅÅ)


faan, vad jag längtar tills studenten!

Motivationen ligger just nu på topp!


Kommentarer
Postat av: Kjellebba

Awesome site!

2011-06-10 @ 10:48:33
URL: http://kjellebba.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0