Träna hemma!

Mm! Jag har gjorde om hallen på nedervåningen till ett litet gym! hihi! Så jag tränade skiten ur mig i fredags! Har fortfarande träningsvärk i hela kroppen men vafan, det är bara att ligga i?!
;)




Träna är bra för kropp och själ! Man känner sig så jävla lelös och skön efteråt!
Så slösa inte pengar på gymkort, gör det hemma! Bättre, skönare och mer effektivt! Man behöver lixom inte oroa sig för vad alla andra tycker om en då!

Kan slänga upp lite övningar som jag brukar göra om ni vill?

Nä muskiken kallar!

puss!

Kommentarer
Postat av: elin

jjja ! gör det :)

2010-08-08 @ 17:30:30
Postat av: allie

Ja jag vill gärna ha lite träningstips man kan göra hemma. Är inte 15 år, och då kan jag inte ha gymkort.. Too bad!

2010-08-11 @ 14:06:22
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0