SVAR PÅ TAL

Ja nu ska jag klarlägga lite saker och ting för er! Alla ni som håller på och skriver saker som "haha du kommer aldrig komma förbi dom andra bloggarna" eller typ "haha nu är du allt bra avundsjuk va nu när den där skon har gått om dig" eller typ "haha du kommer aldrig bli lika känd som kissie"

okej?

För det första: Alltså snälla, det märks att folk inte är läskunniga här i världen!  Det står klart och tydligt på Skotävlingen: De tio skor som har fått mest poäng då röstningen avslutas går vidare till slutomgången, DÄR EN JURRY VÄLJER UT DEN VINNANDE SKON!
Jag ligger på platts 5 så jag bryr mig faktiskt inte så stort längre ifall jag går om någon eller tvärtom? Det var lixom i början, nu är jag fan knappt inne och kikar så mycket! ;)

För det andra: Att jag inte kommer bli känd som kissie? Nähä och vem fan vill det? Shit, jag har gjort som alla andra här i sverige och skaffat mig en blogg! amagad! Jag skriver om mig och mitt liv, sen om folk gillar den eller inte skiter väl jag blanka fan i!
"nähä för då hade inte du skrivigt det här inlägget" - jo tänk för att jag hade det ;) Jag måste ju tänka på alla dom som är mindre vetande som älskar att läsa min blogg! ♥

Whatever, Keep talking shit about me, you're making me famous!

Rock on



Btw, rösta på min sassy shoe här!;)

Kommentarer
Postat av: ★ Twixy ★

coolt me bilderna i bakgrunden :D

2010-08-03 @ 22:42:33
URL: http://twixys.blogg.se/
Postat av: EXECUTEBARBIE

tack! :D

2010-08-03 @ 23:04:37
URL: http://executebarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0