Ops..

Fick en kommentar om att jag är värdelös på att uppdatera och det stämmer jäävligt bra det! Men jag har bara inte riktigt haft lust att blogga.. Har gjort så mycket annat faktiskt! Som i fredags! Då gick jag, Linnéa och älskling ut med Linnéas tre hundar! Vi tog en kvällspromenad efter jobbet runt forsön och sen till vojjen! Haha och när luvan såg vattnet så bara rusade hon i som en jävla dåre! haha! x) Fast, efter en stund gav jag vika jag med så jag klädde av mig naken och hoppade i och badade! Å fyfan vad skönt det var! (Dock fick man ju bada själv eftersom dom andra badkrukorna till vän och pojkvän man har inte ville) Haha, det enda dom var bra på var att ta en massa porrbilder på mig! haha!
Sen började det ju regna sååklart så då gick jag upp och tog på mig mina blöta kläder (vilket alltid känns lika härligt..) Vi satte oss under ett träd och rökte lite innan vi begav oss back to Linnéas place där vi spelade kort och åt ballerinakladdkaka!

Jag ska ut och röka nu, brb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0