Lite om mig

Du heter: Annelie Waiswa

Smeknamn: Bajswa

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Jag är aldrig ledsen!

Beroende av:

Pengar, kärlek och shopiing

Vad tror folk om dig?

Att jag är en kaxig sexbomb

Vad får du oftast komplimanger för?

Mitt ansikte och min kropp

Hur imponerar man på dig?

Stå för vad du tycker och gör

Brukar du skratta för dig själv?

haha ja, typ varje dag

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"Jump up lets go crazyyy"

Var bor du?

Sverige, Ånge

Trivs du där?

Njäa

Har du haft sex idag:

Nej

Hur svarar du i mobilen:

A hallå

Vem ringde du senast?:

Älskling

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

typ, kom nuuu

Brukar du komma i tid:

Nix, men fint folk kommer alltid sent

Hur känner du dig nu:

Avslappnad och röksugen

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart, vitt och ett inslag av rosa

Vad tycker du om fötter:

Haawt

Vad saknar du:

Iphone

Hade du en bra kväll igår:

Ja, jag var med Linnéa så det kan ju inte bli annat en success

Favorit dryck på morgonen:

Vatten

När brukar du oftast gå och lägga dig:

01:00-03:00

Är du blyg?:

Nej, varför ska man vara det?

Sysslar du med någon idrott:

Tränar? Men jag har, ride i typ 11 år, spelat basket och innebandy

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Varför inte?

Har du spytt offentligt:

Haha, ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Runka framför spegeln, supa ner små tajta 14 åringar och sen, ja, you got it!

Är du nöjd med ditt liv:

Ja!

Är du bortskämd:

Hihi, kanske liite..

Vad gör du i morgon:

Sover, fixar med håret och har sex kanske?

Vad är det värsta du vet?:

Bitches

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Hatad av dom flesta men älskad av dom bästa

Vad är det finaste du fått?:

Magnus hjärta

En speciell dag du minns:

Första natten med min älskling

Du samlar på:

Skor

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Älskling

När grät du senast:

Jag sa ju att jag aldrig är ledsen?

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Köpa mig ett par bröst! lätt!

Vill du gifta dig:

Jo, varöför inte?

Vill du ha barn:

Jo, men det hinns!

Är du musikalisk?:

I duschen!

Vad dricker du helst när du är törstig:

Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:

Japp!

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Det har väl alla nån gång

Biter du på naglarna:

Nja, av och till! kan suga lite biland..


Tagen av
Natacha Peyre



Kommentarer
Postat av: brittan

Vi som älskar att jump up lets go crazy hopp into the car with the c00l b0yz med mami all night long ;)

2010-08-20 @ 23:15:53
Postat av: EXECUTEBARBIE

hahaha! LB <3 Mittis dancefloooooooo! <3

2010-08-21 @ 01:08:43
URL: http://executebarbiie.blogg.se/
Postat av: Palle-P

Aw va sött älskling, Du är underbar!<3

2010-08-21 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0