Ledsna att göra er besvikna men..

Nu ger jag upp min brunhåriga karriär! Är så jävla trött på detta ständiga färgande! Så många gånger som jag har färgat håret det här året, har jag inte färgat det på typ hela förra året typ? Så imorgon, ja, Tomorrow I'll be going back to black!! Och jag kan knappt bärja mig! Ska bli så skööönt! För jagmenar, nu är det tyyp svart så det kommer inte att bli så stor skillnad! Sen så har jag tänkt så att om jag senare vill ha det lite anorlunda så kan jag ju alltid göra mörkbruna slingor i det! Eller vad säger ni?
Hawt or naat?



Det sjukaste är att det finns folk som går runt med sitt hår såhär? Jag fattar inte, varför vill man visa folk att man har löshår? Haha, jag kanske är lite kräsen men folk har aldrig kunnat gissa att jag hade det before all this shit!






Btw, visste ni att jag fyller år idag? (22/8 så imorgon kanske man säger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0